2020年4月9日 星期四

Cake aux fruits confits 糖漬水果蛋糕

原來我對上一次做糖漬水果蛋糕, 已經是兩年多前的事了。 

為什麼會做呢?  因為這是F太太喜歡吃的蛋糕之一。 自禁令實施後, 她便沒吃到啦。 身為年長高危一族, 她沒有親身出門購物, 而且近來超市缺貨已是尋常。 所以我在開焗爐時, 順便做這個送她, 讓她高興。😉


吃早餐時, 她會將蛋糕浸在咖啡後再吃。 由此想起, 法蘭西人頗喜歡將東西浸在咖啡後再吃, 例如塗了果醬的多士。 不過我仍然沒有膽量嘗試。😆

16 則留言:

  1. 佢有冇開心到俾大大個擁抱你

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由細食都鐘意餅乾浸牛奶架,麵包蛋糕就少d

      刪除
    2. 鹹餅乾浸熱煉奶好食呀。

      刪除
    3. 面包餅乾蛋糕我都鈡意浸咖啡食^^

      刪除
    4. 我以前都好鐘意熱煉奶浸克力架 ^^
      蛋糕、麵包就真係唔會

      刪除
  2. 好敬老啊!
    餅乾我也浸來吃,麵包蛋糕就不會啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我明白有日我都會老架 ^^
      我以前都好鐘意熱煉奶浸克力架

      刪除
  3. 果醬多浸咖啡,咁杯咖啡仲飲唔飲得,哈哈,佢得我唔得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地會照飲
      仲有好多人早餐係會用個碗飲咖啡

      刪除
  4. 東西方人既飲食習慣真係好唔相同,我都唔會浸嚟食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都好鐘意熱煉奶浸克力架
      鐘意食嘅野都未必一樣

      刪除
  5. 英國人就鍾意浸餅乾落茶,所以有幾款tea biscuit。我自己就唔鍾意。 我喜歡食fruit cake,用糖漬水果,有一種特別我酒香。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都放左少少 Rum, 真係香好多架

      刪除
  6. 回覆
    1. 喺呀佢地鍾意將牛角包、多士浸係咖啡裏面食,但我同妳一樣唔like

      刪除
    2. 呢款蛋糕算經典野, 我都鐘意食架

      刪除