2020年4月11日 星期六

萬世巨星 Jesus Christ Superstar

手握遙控器, 我便會不停轉台, 昨晚轉到 Arte 時, 它正在播《萬世巨星》。  老套一句, 我細細就聽過講啦, 卻從來沒看過, 於是停下來看到結尾。  

我對聖經故事認識少之又少, 音樂劇中的主要角色, 我只知道耶穌、猶大和 Mary Magdalene (那真的要多謝 Dan Brown)。  因此今天重看之前, 我決定先做了功課, 了解角色和劇情, 實是比起當年讀書唸歷史, 還要勤力。😆

Arte 播放的已經是兩年前的版本。 佈景甚有 Mad Max 感覺, 將已有四十年史的音樂劇現代化了。 故事以猶大的眼光作主導, 更道出他出賣耶穌的原因, 耶穌亦如常人一般, 會有脆弱及疑惑的時候。 我覺得較為保守的教徒未必能接受此劇。


剛在 YouTube 看到《萬世巨星》的另一完整版本。 原來 Andrew Lloyd Webber 昨晚將它放在網上, 讓大家在這個週末免費收看 (只限48小時)。 有興趣的話, 可以一看呀。  https://youtu.be/GpO4ohqx3os

12 則留言:

  1. 留意到最近真係好多好野睇,Andrew Lloyd Webber仲間中post下自彈自唱兼有彩蛋。

    哈哈,睇Dan Brown真係學識好多野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然有人覺得天馬行空, 不過我相信佢寫之前有做過資料搜集

      刪除
  2. 冇睇過劇,但首歌聽過N次

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 除左主題曲, 仲有個首 I don't know how to love him

      刪除
  3. 都好似冇乜時間睇劇,上網真係好多睇唔完嘅東西。

    回覆刪除
  4. 以前復活节聖誕节也經常會播

    回覆刪除
  5. 我尋日都有睇呀。 Andrew Lloyd Webber 的音樂劇,佢免費放出來,為大家慶祝復活節。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似每個 weekend 都會放一部, 唔知今個星期會係邊套

      刪除