2020年4月28日 星期二

Crêpe? Galette?

究竟是 Crêpe 還是 Galette?


專員說他不是 Breton, 所以堅持稱它作 crêpe de blé noir。

無論稱呼如何, 是日重點是我不用站在瓦斯爐前慢慢煎。 我事前洗洗切切, 準備好材料, 待專員進場大顯身手便是了。 




19 則留言:

  1. 我都係情願做副手,準備材料,都唔想自己落手整

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎要慢慢煎, 佢肯整, 我寧願俾佢整

      刪除
  2. 唔使自己煮就唔好理係乜名啦.

    回覆刪除
  3. 我都鐘意洗洗切切多過煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D人會鐘意煮個下, 唔鐘意洗切

      刪除
  4. 回覆
    1. 係唔可以一齊煮架, 總會覺得對方唔合自己意 XXD

      刪除
  5. 要企定定花時間兼心機嘅野,難得專員又樂意做,佢話點就點啦,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢埋位, 我就要退場, 唔係一定會拗交收場

      刪除