2020年4月13日 星期一

十字包 Hot cross buns

一年一度指定動作: 十字包。 

一直以來參考的食譜, 今年作了少許改動。 香料除了玉桂粉和薑粉外, 我還加入了混合香料 (quatre-épices), 同時放入了糖漬橙皮。 十字包吃起來多了一份果香甜味。 

我今年亦沒有假手於人, 自己十字自己畫。 看起來還可以吧?!


除了跟街坊分享外, 我們還留下了幾個十字包, 第二天當早餐。 麵包仍然鬆軟, 很有滿足感。


16 則留言:

  1. 我年年都係過咗節都未整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有本土嘅復活節麵包,但唔興十字包囉.

      刪除
  2. 真係年年指定動作
    十字工整直筆笠👍🏻👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講笑話, 如果有日唔整, 街坊會唔會以為我蒙主寵召

      刪除
  3. 以前上班嘅日子,復活節後一定有同事帶自家制返黎開心些牙架!:)

    回覆刪除
  4. 自家製,想要加咩味道都得,加入新口味,鄰居有無讚﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都有話好味, 唔知有無呃我呢 🤔

      刪除