2020年4月16日 星期四

Gnocchi 薯蓉粉團

為了清理薯仔存貨, 想起不如做 gnocchi, 反正已有一段時間沒有自家製啦。

太久沒做啦, 手法生疏了, 幸好紋路還算可以。 Gnocchi 的做法大同小異: 薯仔和麵粉比例 4:1, 薯仔 500-600g, 煮熟後壓成薯蓉, 然後放入麵粉 125-150g 和一個蛋黃, 以黑胡椒、鹽調味, 搓成長條狀, 再造型。  參考廚神做法, 我會將煮熟的 gnocchi 煎香。 這次配上青豆、煙肉, 非常合我口味。

只是家中某人投訴 gnocchi 的體積太大。  不過我只是還了一句 Je m'en fous, 免得勞氣。😉

19 則留言:

  1. 望落真係大粒咗,你有冇放係2枝🥢上碌過,就有紋路了,使乜買果塊板

    回覆刪除
  2. 通常出街食先會食gnocchi,仲唔係間間意大利餐廳都有得食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪因為太平民, 唔上得大枱? 😆

      刪除
    2. 唔係呀,係因為買超市雪藏嘅會覺得唔夠新鮮,但自己整又冇信心。

      刪除
  3. 哈哈!煮埋仲嫌三嫌四,EQ低啲都唔掂!原來薯仔比例咁多,唔怪得食親都咁飽!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 咪係, 而家仲成日買唔到想要嘅野, 仲咁麻煩

      刪除
  5. 妳串佢叫佢自己煮嗎﹖哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我會架, 例如佢會話D野唔係咁整, 要點點點, 我會叫佢做一次黎睇下, 佢之後就會收聲

      刪除
  6. 正呀, 我鐘意食呢個

    咁多嘢講, 叫佢自己煮啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都會叫佢做一之俾我睇下, 等我學野, 佢之後就無咁多野講

      刪除
  7. 回覆
    1. 少年, 你太年輕了,
      白色個 pat 係鮮奶加忌廉煮嘅汁, 唔肥爆你無可能

      刪除