2021年4月12日 星期一

流浪貓絕育行動

我們前陣子已經收到消息, 鄉公所會捕捉流浪貓, 再絕育, 前幾天終於收到了正式通知。 信中提及街坊再三受到流浪貓滋擾, 例如排泄物、 闖入、夜間拍打、打翻垃圾桶等問題, 因此鄉公所和一個動物保護組織合作, 在這個月進行流浪貓結紮行動。

除此之外, 鄉公所引用某條例, 不允許居民擺放食糧、餵養野生動物如貓和白鴿。 我們不但不可以在公眾地方餵養流浪犬貓,  就是在私人車道、庭院等, 也一律禁止, 避免引來一眾鼠輩。

然而問題又來了。 那麼是不是從今以後, 我們再不可以給小野貓食物呢?  一眾街坊包括我們習慣天冷時在後園放置鳥食, 是不是自此便是犯禁呢?  常說因為大量地方被開發, 小刺蝟瀕臨消失邊緣, 所以大家又會在晚上在後園放下食糧, 好讓牠們能有溫飽。 往後又會視為犯規嗎?   有人在花園養雞、養兔子, 是不是通通要趕走呢?  究竟準則是如何訂下呢?  我實在不明白呀。  😔



16 則留言:

  1. 你的一連串問題也是每個地方面對的問題, 即使全部貓已絕育, 也有人投訴

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得其中一個問題係, 即使D貓絕哂育, 無人餵, 係咪等佢地自然流失, 佢地肚餓時, 一樣會攪垃圾桶, etc...

      刪除
  2. 我們村也有人自發替野貓絕育,被免太多小貓出生,又無法生存,貓媽媽不用生育吃苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔反對絕育計劃, 但係絕哂育之後, 又如何處理呢? 呢個都係問題呀

      刪除
  3. 在自己屋企範圍內(私人車道、庭院)都唔可以⋯⋯明白其意思,但唔合邏輯囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都一樣唔明, 佢地話怕招惹老鼠之類, 咁個D自養走地雞又如何呢? 有D人都係餵到一地穀物喎

      刪除
  4. 幫流浪貓絶育又點,但就唔比餵食,餓死啲流浪動物,佢哋無得食,會去摷人垃圾筒搵食,仍然係滋擾,一樣解決唔到問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有呢個問題, 唔通由佢地自然流失? 一肚餓, 都一樣會周圍搵野食

      刪除
  5. 我隔離屋養左一抖狐狸,真係好煩。佢就係放食物引狐狸,依家就住在係花園。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 只要睇左最近虐兒個新聞都知啦

      刪除
  7. 自己花園養嘅就唔係流浪啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己養當然唔算流浪啦
      不過有人養走地雞, 攪到一地穀物, 係咪都會吸引老鼠先? 但係呢D又唔受規管, 咁究竟個標準點訂立呢? 我真係唔明

      刪除