2021年4月26日 星期一

合桃蛋糕

縱使手殘, 烘焙迷還是可以做蛋糕, 因為仍然有電動打蛋器可用。 😁

依然是牛油磅蛋糕的食譜, 而且用上了「分蛋法」, 再加入烤過的合桃。   話說回來, 我們隨時可以買到牛油磅蛋糕或是大理石蛋糕, 反而合桃蛋糕在這裡不多見, 

專員吃了一口, 說蛋糕的質感令他想起梳打埠的「菠蘿蛋糕」。 😲 我可沒有印象在梳打埠吃過「菠蘿蛋糕」, 唯有問個明白,  原來他口中的「菠蘿蛋糕」其實是「鳳梨酥」。 

不過我仍是不明白兩者的關連。 是我的味蕾有問題, 還是他的記憶有問題呢。😕


 


18 則留言:

  1. 完全唔拉更嘅兩樣嘢
    咁你要整埋鳳梨酥俾佢試真d

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知兩樣野有咩野相同
      我唔會整鳳梨酥啦, 見人整個餡都要好多時間

      刪除
  2. 菠蘿蛋糕~~~笑咗!

    我以前買杏仁餅做手信請本地同事食,有個同事一開始食唔慣咁乾身嘅texture ,話差啲抖唔到氣,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同我99都好鐘意食鳳梨酥同埋澳門最香隻杏仁餅架

      刪除
  3. 妳根本唔係出去買,妳想食咩口味都可以自己整嚟食

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係唔見有合桃蛋糕
      自己整嘅好處, 一定無咁甜

      刪除
  4. 想食菠蘿蛋糕,都可以,在蛋糕上加菠蘿片!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到最近有西餅菠蘿蛋糕食譜, 都幾想試整

      刪除
  5. 講開又係喎。唔見有合桃蛋糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來王子你個邊都係, 我以為我呢邊先係咁

      刪除
  6. 我鍾意自己焗蛋糕,好少買。 我細時唔識欣賞合桃蛋糕,依家就覺得這種傳統蛋糕最好食,夠香。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時懶, 或者減價, 我都會買架, 當然自己整嘅通常無咁甜

      刪除
  7. 合桃蛋糕與鳳梨酥???
    外貌和内容都。。。差好遠喔!
    哈哈!

    回覆刪除
  8. 哈哈😄專員好勁,呢兩樣嘢都可以連埋一齊。

    回覆刪除