2021年4月28日 星期三

園藝寵物店

專員正要進行種植大計之時, 才發現種植用泥土的存貨不足, 只有到園藝店一趟。

出門之前, 我們不大肯定這家店會不會在封城令下關門, 因為不知道「園藝」是否屬於「必需品」, 於是上網查看, 原來答案是肯定的。 

店內的顧客比往常的來, 看來大家都在忙於園藝大計。  

作為另類「殺手」的我, 只會欣賞, 而不會嘗試栽種。

我家附近的園藝店實在是園藝、寵物店二合一。   除了寵物用品, 亦有金魚、鳥兒出售, 不過我卻是第一次見到小雞。 某某連鎖店最近的廣告就是以此為主題, 自家的雞蛋自己養。  是這個原因, 所以小雞又成了「必需品」? 



 

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢無咩特別野種啦
      都係以前種落D花, 要分盆咁啦

      刪除
  2. 疫情關係,大家都宅在家...
    這些細藝好讓大家身心健康平衡些!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 總有好多人DIY, 之前新聞話, D人DIY, 唔注意安全, 結果要去急症室

      刪除
  3. 鄉下地方養走地雞正常

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以咁講啦, 我覺得唔騷擾到人係OK架

      刪除
  4. 經過一次又一次封城,我地都好似你地咁,已經”唔識分”咩係必需品,咩唔係。😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係邊D先係必需品呢? 前排就有人抗議, 覺得內衣褲點解唔係必需品, 點解淨係賣番梘又唔俾

      刪除
  5. 我呢度封城花店只可以collect。唔可以店內選購。

    回覆刪除
    回覆
    1. D標準真係一時一樣, 之前書店唔俾開, 俾人鬧完, 之後又OK啦, 真係唔知想點

      刪除