2021年4月10日 星期六

Melonpan 日式菠蘿包

為什麼久違了的日式菠蘿包忽然出現在我家?

還不是那個我愛看的節目

當中一位參賽者介紹自己的店鋪時, 說店子滲入了東瀛風 (可惜我一點也不覺得呢)

其中的參賽作品便是 Melonpan

Oh là là 說好了的格仔紋在哪裡 😡

因此也令我禁不住要做來吃吃 

看電視有時真時有害無益  😁



17 則留言:

  1. 唔講以為佢整咗核桃酥
    你影俾佢睇吓啦

    回覆刪除
  2. 妳個靚好多,佢嘅最多係光酥餅!

    回覆刪除
  3. 佢呢個只可以話係菠蘿包。

    回覆刪除
  4. 樣唔靚都唔緊要,最緊要係好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 好食當然梗要, 但都要尊重原著嘛, 即係如果雞尾包無左兩條線, 我總係覺得唔係同一件事

      刪除
  5. 由細到大
    我都少食菠蘿包
    雞尾多d

    回覆刪除
  6. Melopan ??
    好似光酥餅!??
    哈哈!

    回覆刪除