2021年4月1日 星期四

全國封城

昨天新聞台已經一早預告總統晚上會發表電視演講,  隨後開始放風:  全國將會封城, 學校亦會關閉。 因此當總統宣佈星期六開始全國封鎖令時, 我和專員都不感意外。 事實上, 面對疫情毫無減退跡象, 民間已有不少討論加強禁令的需要。 封閉還是開放,  這是個難題。

全國封鎖令對我們而言, 只是將先前的隔離措施延長而已。 反而有小孩的朋友、鄰居比較頭痛, 因為學校於下星期一開始關閉, 停課三至四個星期。  要是要照顧小孩又不能在家工作的話, 可以申報「半失業」, 領取補助。 至於能夠幫助多少, 我實在不知道啦。
不得不提的是, 前陣子有爭議性的疫苗 AstraZeneca 阿斯利康已經改名為 《Vaxzevria》, 正式正名再出發。


16 則留言:

  1. 疫情沒完沒了,真係唔知幾時先可回復正常。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我會諗, 係咪要戴一世口罩

      刪除
  2. 香港都一樣…
    漫漫長路…

    回覆刪除
  3. d鬼一早唔當回事,乜都唔理,而家真係攞嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 上星期六、日, 仲一齊出黎, 嘉年華咁啦

      刪除
  4. 最煩到係有小朋友嘅父母。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D人話被祖父母照顧住先, 輪流制咁話

      刪除
  5. 關閉學校的確造成很多不便,但如果能更有效切斷傳播鍊,也算值得。其實我住嘅省份,情況都不太好,大家都好好保重!

    Happy Easter!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同時亦有人講要如常生活, 要全面開放, 唔通十年攪唔掂, 就封足十年, 真係有好多爭論

      刪除
  6. 回覆
    1. 無錯, 歐洲藥物管理局批准左, 其實只係換名同包裝

      刪除
  7. 有小孩的家長真的很頭痛!希望法國的福利能幫助他們。
    加拿大BC省的疫情也很嚴重,政府幾天前才宣佈食肆「禁堂食」(朋友話「有冇遲啲」)。Grade 4至12的學生一定要在校內戴口罩,但幼稚園至Grade 3學生沒有規定(只是recommend),不明白當中的邏輯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一樣不明白一些措施背後的邏輯
      如果送子女去祖父母家, 給他們照顧, 即使跨 region 都無問題, 但是是去旅行的話, 就不行啦, 或者是怕人流問題吧

      刪除