2021年4月20日 星期二

阿愁

這陣子, 阿愁都會間中找上門。 當她到訪時, 我心情會跌入谷底。 

老家出了點狀況, 詳情不說啦, 然而每次得知時, 都感到無能為力。 正所謂「冰封三尺, 非一日之寒」, 問題其實存在已久,  只是連續發生的小事觸發起而已。 

人在外地, 我總覺得不要替人家出太多主意, 免得對方最後會說「你又不在這裡, 當然說得輕鬆啦」。  同時我也不會問太多, 不想給對方太大壓力。 

儘管如此, 每次聽到手提電話響起, 我都會心緒不寧, 老是覺得有壞事發生。 

不曉得陰霾什麼時候才會離去。 

 



23 則留言:

  1. 每個家庭都有積習已久的問題
    清官難審家庭事
    每鑊都是羅生門

    回覆刪除
    回覆
    1. 世上總會有人, 唔會覺得自己係唔啱
      最慘係今日說一, 明天又說二, 究竟想點呢?

      刪除
  2. 睇阿愁個樣真係幾唔開心喎,要保重啦!💪

    回覆刪除
  3. 不要太愁,生活總有不如意事。

    回覆刪除
  4. 只有膠劇先會有一家人齊齊BBQ跳起,然後劇終嘅情節,現實生活中,家家有本難念的經,只好先盡量安頓好自己情緒,好好保重!又,我覺得妳能夠忍口不多說不多問,已經好叻叻啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 懂得忍口, 都要多得一位友人, 不過佢係話人個位, 唔係俾人話自己走左就咩都唔理個

      刪除
  5. 尤其生處遠方,想幫都未必幫得到

    回覆刪除
  6. 大家多D溝通吧,我隔日都 facetime 老DAD架。話題都無咩特別,佢有佢講,我有我講囉。

    回覆刪除
  7. 時間溝淡問題
    成年人自己解決一切
    身處遠方,你當個聆聽者就得

    回覆刪除
  8. 昨天跟同事吃飯,提到各家庭的問題,
    也不禁再說:家家有本難念的經!
    真是無講錯的!
    各有各的難處;
    真的要好好互相包容諒解...
    take care

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實互相包容體諒唔係一件容易事

      刪除
  9. 試試找方法散散心/減減壓。知道很難,不過你要儲能量聽那些電話呢。
    保重!

    回覆刪除
  10. 坐困愁城- 煩惱憂傷- 人際關係- 高深致極。。。
    批評、指責和抱怨容易, 理解和寬容卻非常困難!
    敞開你的門, 讓阿愁坐一會吧, 然後離開!
    祝你一切順利! 快樂簡單地生活! 😃 💖

    回覆刪除