2021年4月30日 星期五

超市禁「紙」?

在超市結帳時, 收銀小姐問我要打印收據, 還是直接寄到登記的電子郵箱。  這問題我還是第一次聽到, 覺得有點奇怪。 隨後跟專員說起, 他不但不覺得古怪, 更說超市遲些不會再給收據啦。 

沒有收據?!   對於C9如我, 這絕對是個壞消息。  每次離開超市前,  我總會很快地看一下收據, 確定其中的減價貨品、優惠有沒有計算在內。 經驗所得, 系統出錯、人為錯誤時有出現,  每次發現後, 都要跟負責人打交道。 我常笑說, 我快會被某超市列入黑名單。 

之後上網看看究竟是什麼一回事, 原來專員只說對了一半。 為了推動環保, 由2023年1月1日起, 商店都不會自動列印收據、優惠券等,  顧客要求除外。  雖說一年多後才實施, 我們光顧的那家超市就是快人一步, 理想達到。 集團期望可以節省收據紙約4萬公尺, 相當於圍繞地球一周。




17 則留言:

  1. 如果只係買好少嘢,肯定無錯唔要收據都ok,不過我依家呢度好似香港咁唔比膠袋,自己帶環保袋出街,好似我去唐人街買餸,會走幾間超市或舖頭,買完嘢一定問人攞收據,唔係比人誤會我偷嘢咪弊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地去超市入貨, 通常都會買定一星期野咁啦, 而且要自己帶定購物袋, 呢度要膠袋要俾錢, 除左買菜、水果用來磅重個D例外

      刪除
  2. 我呢邊都會問你要唔要, 但係佢係照印然後幫你揼咗佢。可能呢度法例係要出收據以免商戶逃稅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁露天街市係咪一樣都會俾收據?

      刪除
    2. 唔知添。我都好多好多年冇去過露天街市。

      刪除
  3. 我哋已經係這樣安排好耐。但我都需要一張收據。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常都會要, 有咩事可以即時俾負責人睇下, 無咁多野拗

      刪除
  4. 香港的超市+便利商店都係出單
    但數碼通交錢機就有得揀📧單或出單

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人經驗, 呢度襟錢就有得揀
      其他好多野都自動用信用卡過數

      刪除
  5. 呢度買衫褲鞋襪或某啲輕食餐廳都會有呢個安排,超市就暫時未遇過,不過我都會想有張收據喺手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有張收據, 有咩問題, 都可以攞出黎問嘛, 所以我通常都會要

      刪除
  6. 香港d而家有單都成日錯,仲要一定收多冇收少咁賤格

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有去飲茶, 張單會多張D無叫嘅架, 所以俾錢前我一定會睇下

      刪除
  7. 我冇你咁精明,買完攞單就走,其實應該係要對下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港7仔, 買一、兩件, 我都唔會要單架, 不過呢度一次過係超市買一大堆野, 我就一定會睇清楚至走

      刪除
  8. 我一向要超巿收據,好似妳咁睇下有無錯漏,價錢是否正確,超市本身都好多甩漏架

    回覆刪除