2021年3月30日 星期二

Bakewell tart 杏仁果醬撻

烘焙迷轉轉口味, 來個英倫傳統甜點 Bakewell tart。幾年前做過好幾次, 後來不想動手做撻皮, 又嫌盲烤麻煩,  總之理由多多, 便沒再做啦。

Bakewell tart 是由撻皮、果醬和杏仁奶油組合而成。 撻皮是我們俗稱為的油皮, 主要是麵粉、牛油和水,  有人稍加變化,用蛋黃或全蛋代替水。   我習慣加入全蛋和牛奶。 在經過盲烤的撻皮塗上自製的覆盆子果醬和杏仁奶油, 再鋪上杏仁片,  放回焗爐續烤至表面呈金黃色。 

製成品出爐時, 一屋牛油香, 當然啦, 做撻皮和杏仁奶油時, 合共用了牛油二百二十五克,  實在很嚇人, 邪惡得很。  無可否認, 果醬和杏仁奶油的味道很合得來, 十分匹配。

撻皮入模後, 還有剩餘物資, 於是做了幾個迷你撻, 沒有當大嘥鬼。😏

 


20 則留言:

  1. 我鐘意食這個
    請留一塊給我

    回覆刪除
  2. 我唔貪心,要件迷你撻就夠啦😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話大細係唔同味架, 咁你要兩樣試齊先得呀

      刪除
  3. 我好鍾意食架,果日見到奧地利王子整我都已經心思思!

    回覆刪除
  4. 整得好靚啊!
    是不是專員有份幫手架!??
    哈哈!

    回覆刪除
  5. 呢個好正喎!!愈邪惡愈好味,哈哈!!

    回覆刪除
  6. 我覺得做tart冇蛋糕咁煩,又鹹甜都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 整蛋糕無咁多野要洗呀 (另一理由)

      刪除
  7. 迷你撻幾好,唔使一次食咁多!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔太熟我屋企個位, 佢係可以一次食哂架

      刪除