2021年3月11日 星期四

分甘同味

都說我家少爺是位被寵壞的毛孩, 專員的心肝寶貝。

話說專員早餐吃麥片+粟米片, 知道少爺也喜歡吃 (其實他對所有奶類製品也有興趣), 特意放了一小碟, 跟少爺開心些牙。 我即時想起俗語「多個人多雙筷」。

 少爺吃過了, 又再心滿意足去見周公, 嘴角仍然掛着麥片。 😆


 

16 則留言:

  1. 若果拎著這兩張相去麥片、牛奶公司應徵做貓模,少爺一定獲聘,你地就成為星爸星媽啦!🤩🤩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最初話想做 Felix 代言人, 唔駛俾錢, 供我一世貨都得 😁

      刪除
  2. 有時我倒牛奶飲,都會倒啲啲比Marble仔,佢都鍾意飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺對所有奶類野都有興趣, 另外個位只會鐘意飲牛奶

      刪除
  3. 係咪有啲貓星人唔飲得奶㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 網友講過, 貓唔飲得我地D牛奶, 因為消化唔到, 不過有人話俾少少去試下唔緊要
      我會買貓飲得嘅俾佢地嘆

      刪除
  4. 我家4子無人鐘意奶類食

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺真係超鐘意, 另外個位只鐘意貓奶

      刪除