2021年3月21日 星期日

豆腐火腩煲

為什麼會煮這道豆腐火腩煲?


話說上次做的燒肉失敗了,  我依然沒有放棄, 再接再厲, 這次總算是成功了。

 

兩個人吃不完, 剩下來的燒肉怎麼辦?  我想起了冰箱還有一盒豆腐, 於是便來個「男人的浪漫」。 

冰過了的豆腐變身成了蜂巢豆腐, 它吸滿了醬汁, 特別美味。 我差不多吃了一大半呢。

說真的, 為何豆腐加上火腩, 就是男人的浪漫呢?

 

 


17 則留言:

  1. 我喺度諗你邊度有火腩買?原來自家製。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住山卡啦, 唔係自己整, 邊有呀

      刪除
  2. 仲有女人的浪漫,“魚生加舊飯”,哈哈

    回覆刪除
  3. 豆腐火腩...
    因爲是男人外食時最喜歡叫的碟頭飯....
    哈哈1

    回覆刪除
  4. 咁你個男人有冇覺得浪漫

    回覆刪除
  5. 你家男主人喜歡你的浪漫嗎?

    回覆刪除
  6. 同上,都好好奇法蘭西男人覺得浪漫冇,哈哈!

    我家主子怕食肥膩野,雞胸肉啱佢啲。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企個位當然係無覺得浪漫啦
      你家主子同我屋企個位都好夾, 如果食烤雞, 一定要食雞胸

      刪除
  7. 男人的浪漫...因為男人鍾意食肥膩野?? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面有朋友講, 係男人好鐘意食呢個碟頭飯

      刪除