2021年3月26日 星期五

廣告

我非常明白天下沒有白吃的午餐。 平日以影片網站翹楚聽歌、看短片, 我也理解廣告的存在, 並無怨言。 如果是我喜歡看的頻道, 對於中途插播的廣告, 我更會盡量讓它播完, 算是小小的支持啦。 

不過近來有兩類型廣告很惹我生厭。 可能人工智能知道我胸無半點墨, 於是學中文、學繪畫的廣告不斷出現。  活到老, 學到老, 學習新事物並無年齡限制, 然而我真的受不了廣告中那飆高音的旁白, 它們每每出現, 我便會停播。

第二類就是法文饒舌歌。 只怪我為人老套, 饒舌歌從來不是我那杯茶。 廣告中那些數白欖的旋律、風格更是千篇一律, Auto-tune 更用得泛濫, 聽到我耳朵也受罪。  同時我也有疑問, 要是我讓它完整播完, 那麼網站也會計算在收看次數之內嗎?

另外, 既然我總是關掉這兩大類型的廣告, 人工智能應該知道它們不合我的口味, 為什麼它們仍然老是常出現呢?  電腦白痴的我唯有待高人指教。




  


20 則留言:

  1. 我都有“老是常出現”呢個問號,尤其之前經常見到同一個開戶炒股嘅廣告,不能skip,成30秒長。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D真係要播哂先可以睇片, 通常幾廿秒, 我都OK架, 但有D成半個鐘, 真係頂唔住

      刪除
  2. 有啲廣告播成半粒鐘,想唔cut都好難。

    回覆刪除
  3. 我又係呀,有學中文,學畫畫嘅廣告。
    Rap就係啲土耳其,印度嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來王子都係見到D學中文廣告, 係咪係海外就會睇到呢?
      我真係好怕佢地D rap 野, 聽到耳痛

      刪除
  4. 如無廣告,點會免費任你睇丫,哈哈 (⌒o⌒)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話我明白點解會有廣告
      係唔明點解成日都係呢D廣告, 好煩悶

      刪除
  5. 我睇youtube為一樣,都唔知會睇一首歌mv啫,即刻就播廣告,就要好無聊嘅賣樓,健身,仲有最多就係遊戲game,講明想唔睇廣告,就要畀錢,唉!算啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明呢個世界無免費午餐, 但係真係唔好成日都叫我學中文, 再唔係就 rap 歌, 好煩悶

      刪除
  6. 我估曾經唔小心click過呢類型既廣告或者Post,我方法係去click返其他AD睇,eg減肥美容廣告,咁之後就變左全部係減肥美容...起碼唔使聽Rap歌先,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱, 平時洗碗時聽, 一有 rap 歌, 又唔可以熄左佢, AI以為我好鐘意添呢, 哈哈

      刪除