2021年3月7日 星期日

阿飛正傳 Nos années sauvages

轉台, 轉台, 轉台, 忽然聽到廣東話, 即刻停下來看看, 一看不得之了, 原來正在播《阿飛正傳》。

感覺猶如在街上遇見失散多年的老朋友, 說不出的驚喜。 幸好衛星電視有類似倒帶功能, 我二話不說, 倒帶從頭再看。 

說真的, 我只看過王大導的兩套電影, 就是《阿飛正傳》和《旺角卡門》。 記得當年的娛樂新聞報導, 午夜場的觀眾在散場時粗口橫飛, 甚至有𠝹凳的衝動。  我是跟家人在家裡看影碟, 真的看得一頭霧水。 現在再看, 跟往年相比, 較能夠明白故事內容。 《一分鐘朋友》的經典對白, 實是充滿文藝腔。

當電影完結, 主題曲響起, 不知怎的, 我竟然起了雞皮疙瘩。 

 

 

16 則留言:

  1. 我未睇過整齣阿飛正傳,無咩印象。可能當時覺得王家衛的戲太深奧。

    回覆刪除
  2. 我都無看過”阿飛“和”旺角“這兩套...
    不過王家衛電影看來在歐洲是吃得開的...
    多年前在葡萄牙旅行,
    酒店裏的電視剛好也在播”重慶森林“...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個名係西洋地方都幾響架
      不過如果太多旁白, 我家中某人又分唔出把聲, 佢都唔明究竟想做咩

      刪除
  3. 我最想𠝹凳嗰套係東邪西毒,同時,又勁鍾意重慶森林,因為梁朝偉嘅獨白真係好搞笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只睇過兩套咋
      我都係睇番東成西就算啦 ^^

      刪除