2021年3月15日 星期一

Brioche aux pralines roses

看過了 La meilleure boulangerie de France 的後遺症, 便是每每見到店中的麵包、糕點, 總想躍躍欲試,  當中之一就是 brioche。

手殘女不信邪, 相信搓麵團以廚師機代勞, 只是麵包造型, 還是可以應付啦。  

起初的構思是做個 brioche nanterre, 即是將麵團分成若干份, 再加入打碎了的 pralines roses 玫瑰色糖衣杏仁, 然後放入長方形蛋糕模內, 烤成麵包型。

沒想到只是將麵團滾圓, 我已經做不到了, 右手一直隱隱作痛, 嗚嗚~~ 

唯有改變策略, 改成尖型的 brioche à tête, 隨便把糖衣杏仁放進壓平了的麵團, 再包好就是了。

Brioche 除了「瞓厲頸」, 糖衣杏仁沒有均勻分佈, 全都集中在中間較低位置, 幸好 brioche 還不錯吃。

 

這個故事教訓了我, 切勿不自量力。


 

20 則留言:

  1. 哈,個做型都幾特別喎!↖(^ω^)↗

    回覆刪除
  2. 那要讓手部好好休息,完全康復先做啦

    回覆刪除
  3. 手(腕)痛有時候唔容易斷尾,只可以盡量減輕粗勞同避免用力,等佢唔好咁易翻發,翻發得越多,只會更痛更難痊癒,好好保重啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家成日戴個手套, 同埋唔好成日掂住個 mouse (壞習慣嘛)
      謝謝關心

      刪除
  4. 唔好再食手咁多,好長手尾㗎

    回覆刪除
  5. 受傷都仲整。睇嚟電視嘅魔力都幾大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以為攪得掂嘛
      電視對我真係好有影響力架

      刪除
  6. 休息多些先,
    留得青山在,哪怕無柴燒!
    一係就你全聲控專員做!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好聰明, 之後有D野, 我叫佢埋尾

      刪除