2021年3月28日 星期日

Croquettes de pomme de terre au boeuf 牛肉炸薯餅

忽然想起很久沒有吃過炸薯餅

想吃自然要自己動手做 

其實炸物在我家鮮少出現

因為我不想為處理剩下來的油傷腦筋

所以我也只是做了幾件

當是止止口癮就是了

 

炸薯餅的法文為 croquette 

croquette 源於 croquer 吃起來那鬆脆的聲音

croquette 除了解作炸物外, 狗餅和貓餅亦叫作 croquette

當然我們不會吃啦 😆

 

 

15 則留言:

  1. 哈哈,原來狗餅貓病都係呢個名。

    回覆刪除
  2. 居然同寵物餅乾同一個名? 會唔會買錯?

    回覆刪除
  3. 整得好靚呀!呢個我都鍾意食,但唔敢多食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係求其整左幾件止口癮就算

      刪除
  4. 我都唔會炸嘢,炸物一定係出街買嚟食,我剩係鍾意食薯餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好少炸野, 最怕要處置D油

      刪除
  5. 睇到都覺得鬆脆!
    但好似好厚身!!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聼新聞講,
      法國疫情又嚴重佐!??
      各樣安好嘛??!!

      刪除
    2. 本來想整長條型, 手殘呀, 最後求其整就算
      個人意見: 其實疫情一直無好過

      刪除
  6. 用個細煲炸,唔使好多油已經夠深度

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都用左個煲仔黎炸, 已經相對無咁多油

      刪除