2021年3月19日 星期五

封城

去年三月十六日, 總統宣告實施禁足令。 一年轉眼間過去了。 昨天晚上, 總理和衛生部長宣佈為了應付第三波疫情, 從明天凌晨起, 十六個省份包括巴黎, 實施有限度封鎖, 為時四星期。  不知道是幸還是不幸, 我們的居所正正位於其中一個省份。 

在封鎖期間, 學校照常開放, 高中則會實施半日制。  對宗教場所的規則亦維持不變。 銷售必需品的商店包括書店及唱片店仍然可以維持營業。髮型屋也可以繼續做生意, 修甲店就要關門。 坦白說, 我也不懂當中的邏輯。  

我們可以出外做運動、散步透透氣,  不過只限離家距離十公里之內, 亦要擕帶「行街紙」。跨地區的往返, 除非有特殊原因, 否則一律禁止。  

政府亦要求企業盡量安排最少一星期四天的在家工作。  難怪有人說, 職業有分貴賤。 要是講求體力勞動的工作, 又怎可以 WFH 呢?

全國宵禁時間會由現時的晚上六點放寬至七點, 但是視為對公共衛生構成威脅的人群聚集仍被禁止。  

個人認為, 政府這陣子應付疫情進退失據, 先前還說醫院床位問題不嚴重,  忽然改口風, 說接收病人接近飽和程度。 而且還有阿斯利康疫苗的問題, 停打了四十八小時後, 今天下午會開始重新接種。 總理更要身先士卒作示範。   究竟還有多少人對政府的措施有信心, 真是不得而知啦。 





22 則留言:

  1. 歐洲接種疫苗速度其慢,落後英國幾條街,照現時進度,如能在第四季控制疫情已是超水準。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多人都開始抗疫憤怒, 認為真的要無止境隔離? 朋友間都有怨言, 甚至說未中招掛掉前, 應該無錢開飯而...

      刪除
  2. 抗疫措施雖然不盡相同,但這裡也是有許多摸不著頭腦的抗疫政策,甚至令到事倍功半。我住嘅省,半解除封城後,確疹數字就由一千變千五,跌又唔見咁快,升就⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我明白點解要開書店, 因為之前被人炳到九彩, 問文化係咪唔係必需品, 仲點名文化部長
      不過開一樣, 唔開一樣, 點都會令某D人會唔高興

      刪除
  3. 早d去超市排隊啦
    記得戴口罩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都盡量非繁忙時間先出去買野

      刪除
  4. 呢邊感染數字都有回升嘅趨勢。第三波疫情好快到。

    回覆刪除
  5. 攪到全世界亂曬籠,真係唔知何時結束。

    回覆刪除
  6. 大家只有自己做好衛生
    打疫苗,戴好口罩,勤洗手

    回覆刪除
  7. 我見到意大利,法國,德國又封城。個心好唔安樂呀,好驚英國又跟著尾!你地要小心保重呀!

    回覆刪除
  8. 今次一封就係一個月, 過埋復活節

    回覆刪除
  9. 封城對居民來講,好不便,但疫情仍在,真係無辦法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過亦有好多人不滿, 真係唔知點做先可以完

      刪除