2021年3月2日 星期二

Saucisses aux lentilles et pommes de terre 法式小扁豆香腸

我很喜歡吃豆類

不論是紅、白腰豆, 鷹嘴豆, 青豆, 我都愛吃

小扁豆更是心水之選

小扁豆佐香腸和薯仔

是這裡常見的料理 

材料簡單, 而且家中常備

又不用花太多時間來做

幾乎每個家庭都會煮

沒想到在天陰陰 晦暗暗 心情低沈時

這道小扁豆香腸對我起了安慰的作用 


 

20 則留言:

  1. 我食豆但又唔算好喜歡,當中鷹嘴豆除咗用來做hummus外,我未試過呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好鐘意食豆, 除左呢味, 我仲鐘意食 chili con carne

      刪除
  2. 我對㷛過湯的豆類麻麻,但果仁就好中意食。

    回覆刪除
  3. 通常煲湯的湯渣都是豆類和核桃杏仁...蓮子!
    都非常喜歡食埋,
    當多碟菜
    哈哈!

    回覆刪除
  4. 我通常用辣肉腸,更加惹味

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我好鐘意食, 其中一味仲要係辣豆醬

      刪除
  6. 豆類多食有益嘅,但香腸,我就唔喜歡食嘅!^ω^

    回覆刪除
    回覆
    1. Winne 你好
      呢度D手工香腸都好好味, 我都會食架

      刪除
  7. 我喜歡香腸同薯仔,豆就麻麻

    回覆刪除
  8. 我喜歡豆豆湯,但我不太懂煮豆,只知要浸很久。

    回覆刪除