2021年2月28日 星期日

繼續手殘女

本來以為手痛過一陣子便會消失, 它卻依然纏繞着我, 最後不得不面對現實, 要去掛號求診。

醫生檢查過後, 建議我去照X光, 而且開了藥方, 主要是止痛藥膏啦。  我更要戴上護手套, 同時她吩咐我用右手時, 不要勉強用力。 


家中某人見到我右手的模樣, 笑說我成了日本漫畫主角 Cobra, 只是人家是左手, 我的卻是右手。 《Cobra》在香港譯作《哥布拉》, 相信資深日本漫畫迷應該認識啦。 


25 則留言:

  1. 右手成日要用力,真係比較難好番,get well soon

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲要係右手人, 有時諗都無諗就出右手, 之後又痛

      刪除
  2. 我都試過手痛唔好,照x光搵唔出原因,結果要驗血才知道,祝妳早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要照下, 睇下咩事先, 希望唔係好大件事

      刪除
  3. 咁照咗d咩出嚟,呢d傷最煩

    回覆刪除
  4. 希望你快D好番。 你家庭醫生都好細心,比你照 x ray。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係香港, 應該唔會叫我去照, 會俾止痛藥咁啦

      刪除
  5. 早日康復喇!
    讓我想起那電視劇“無敵女鐵金剛”...就真
    知道是那套劇的話...
    我們就是同一個年代成長的了!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又好似...無個“鐡“字?!
      哈哈1

      刪除
    2. 你講個兩套, 呢度前排都有播, 其實我唔記得細節. 只記得畫頭
      有幸睇到無敵鐵金剛第一、二集, 原來男主角起初係好抗拒變成半機械人架

      刪除
  6. 你會唔會照X 光,想知有無用。 take care!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我約左照呀, 到時就知係咩事
      多謝關心~~

      刪除
  7. 遲來了的祝福 ~ 早日康復啊!

    回覆刪除