2021年2月22日 星期一

受傷的小野貓

差不多兩個星期沒有見到小野貓, 先前天氣比較冷, 我們都有點擔心他撐不過去。 幸而他昨天終於出現了, 我和專員總算放下心頭大石。 

同時我們也發現他的頭頂像少了一小塊, 沒有了毛, 看來他先前受了傷。 當我見到那個疤痕, 甚為心痛。 不知道他是不是受驚了, 我們只要靠近一些, 他便躲起來。 專員還發現他有點咳嗽, 可是要接近他, 確實有困難, 唯有多給他一些鮮肉, 讓他吃過後, 多一點抵抗力, 對抗病魔。  


19 則留言:

  1. 自由自在的生活始終有點風險,希望小野貓冇事啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢今日精神好多, 少左D咳, 希望佢快D好番

      刪除
  2. 好在小野貓仲識得黎你地屋企揾食,唔係就仲擔心呢,希望佢可以撐過呢個冬天吖!🙏🏻🙏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在呢幾日暖番, 佢應該無咁難捱, 之前真係以為佢已經蒙主寵召

      刪除
  3. 回覆
    1. 係唔知佢去左邊, 之前凍左, 所以都擔心佢出事

      刪除
  4. 真係陰公囉,希望佢每日嚟搵您哋討食,再熟啲,佢肯入您哋屋啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢之前試過走入來, 同我地你眼望我眼之後, 速逃

      刪除
  5. 其實那些野毛孩,在落雪天究竟點過?又凍又無野食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我地都擺定D野係出面, 就算我地出左去, 佢黎到都有野食, 好在呢兩日暖番, 應該無咁難捱啦

      刪除
  6. 行慣漿糊,佢會越嚟越勇

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢頭頂無左忽, 又瘦左, 睇見都傷心

      刪除
  7. 流浪在外,就是會遇到無量數風險。唯願他一切平安。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望佢平平安安, 佢其實都幾乖, 係唔會攪事嘅 😺

      刪除