2021年2月7日 星期日

識認

這幾年來, 托賴生病的次數不多, 最嚴重的那次, 我不但咳嗽不停, 而且鼻水狂流。 個人經驗所得, 醫生通常不會下重藥, 如果染上感冒, 就乖乖休息, 別期望服藥數天, 便會回復正常。

這裡醫藥分家, 取得醫生處方, 便自行到藥房配藥。 可惜本人認人難, 認名字難, 認藥便難上加難。 所以唯有用上黑玫瑰傳人飄紅的方法, 畫上記號, 以作識別。 

前陣子我們做了些補給, 我忽然想起, 我還沒有給補充品畫上記號。 殊不知有人已早我一步, 實在窩心。 🥰



18 則留言:

  1. Hi, Ah Mo , 感冒, 除了多除休息, 還要多點喝水! 祝早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幸好現在未有感冒, 只是右手手痛, 希望快D過去

      刪除
  2. 睇見樽藥,未食都已經好咗一半,原來專員咁細心嘅!:)

    回覆刪除
  3. 原來專員試字的...
    仲識寫...
    中文字啊!
    厲害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係跟住畫架咋, 佢只會用廣東話講: 你好、多謝、唔該 & 雞尾包 😁

      刪除
  4. 専員好細心呀,寫中文字,勁

    回覆刪除
  5. 某人終於等到大筆一揮之時

    回覆刪除