2021年2月18日 星期四

香水

電視新聞有一則關於香水的花邊報導。

在法國, 每十個就有六個人會每天噴香水。 是因為法蘭西人不愛洗澡嗎?  想當年, 我這個問題惹怒了家中某人。 😁 

最受女性歡迎的香水是: J'adore、 Black Opium 和 Mademoiselle。 
最受男性歡迎的香水是: Le Male、 1 Million 和 Sauvage。
成功之道除了香味本身, 還有廣告的威力。  

他們喜歡香橙花、茉莉花和白玫瑰的香氣, 還有雲呢拿的氣味。雲呢拿的氣味是童年回憶云云。

我也有好幾瓶香水。 儘管它或者已經過時, 這些年來, 它依然是我的至愛。

我常笑說, 希望在我年老時, 不會散發出一身「阿婆 Dior」 的氣味。 

14 則留言:

  1. J’adore都係我最愛,不過都已經好多年無搽香水lu!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常夏天會用, 尤其是人多地方, 我唔想會成為狐仙啦 😉

      刪除
  2. 香港人好似唔多興用香水

    回覆刪除
  3. 當用慣咗果幾個味,就會常用,其他嘅不外乎都係呢幾種花提取

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地仲有解釋香水有三層, etc... 聽完都唔記得
      鐘意邊陣味, 真係好睇個人, 我最怕係D人噴到成間公司都聞到, 我有此經驗

      刪除
  4. 香水我中意dior poison, 已經用左幾十年。 但返工唔可用咁濃味,所以會用男人的 cologne or toilette,喜歡chanel .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就會夏天, 多人時用啦, 都係淡淡花香味咁啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 所以我咪唔想老左成身「阿婆Dior」味囉

      刪除
  6. 我用的是男裝佛手柑味古龍水
    女裝香味太feminine
    唔似我

    回覆刪除