2021年2月4日 星期四

手殘女

無端端當了手殘女, 完全不知道我是什麼時候弄傷的。一天早上, 我一擰毛巾, 我的右手痛得不得了。  起初不以為然, 總覺得一下子就過去, 想不到依然持續到今天。

不能搓麵團, 做麵包、手工麵, 最慘是我連兩位主子都抱不起。 😭😭

現在只有吃止痛藥、塗藥膏, 乖乖等待疼痛遠離。



19 則留言:

  1. 乘機叫專員煮晒三餐啦。

    回覆刪除
  2. 有時真係唔知點整親,我個膊頭近老鼠仔位都痛咗成個月,睇醫生、照X-ray,只食肌肉止痛藥,慢慢連手臂都痛,一無藥食又痛,依家繼續食止痛藥,再自己做啲舉手既物理治療,至好少少
    我起碼都仲做到家務,妳傷手腕做唔到嘢,咪可以點専員做囉,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做到家務架, 不過切野就要就住啦, 而家我好多野都叫佢攪掂

      刪除
  3. 可能膊頭關節發炎
    快睇醫生

    回覆刪除
  4. 腕管綜合症?
    腕管綜合症(CTS)是指正中神經經過手腕的腕管而受壓的症狀。主要症狀包括在大拇指、食指、中指,無名指靠拇指側感到疼痛,麻木和刺痛等。症狀通常會逐漸加重, 尤其在夜間 感覺明顯。疼痛可能延伸到手臂。
    都是看醫生去好些,攪清楚乜嘢事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係手腕有問題, 如果成日掂住個滑鼠, 就一定出事, 而家盡量唔掂佢

      刪除
  5. 食一排止痛藥如果都無好轉,或者考慮下去睇醫生,如果成日要就住就住,好易傷及其他部位,好好保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係手腕問題, 似係用個 mouse 太多, 個一種痛

      刪除
  6. 若果繼續痛,就要睇醫生啦

    回覆刪除
  7. 我都試過, 當時揾了穴位按摩師傅, 師傅話痛位發炎初期唔可以直接按, 先止痛, 或者後面睇物理治療. 好容易返發, 要注意啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心,而家我會盡量少用右手

      刪除