2021年2月12日 星期五

大年初一

牛年大年初一, 祝願人人平安快樂、身體健康、年年歡樂、歡樂年年~~

農曆新年期間, 在一些聚會裡, 總有人問我他們的生肖是什麼。 我可不是麥玲玲呀~~ 不懂什麼命理, 也不會 Chinese Kungfu~~

說真的, 起初我也樂於解答, 不過年年如是, 熱情也被冷卻。 現在我懂得婉轉回答, 其實我的記性不好, 想知道的時候, 也是上網查看的啦。 

說起麥玲玲, 我想起了運程書。 過往我去書包打書釘時, 也會看看啦, 正所謂「戒買唔戒睇」。 這幾年當然沒有啦。 不曉得一眾玄學大師在如此世道下, 如何指點迷津呢?  


17 則留言:

  1. 新春大吉,心想事成,萬事如意🎉🎊

    回覆刪除
  2. 新年快樂 身體健康 心想事成!

    本地人可能都係想揾個話題吹下水,點都好,最緊要唔好問我咩生肖!😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~~
      佢地問我時, 我會答係😺

      刪除
  3. 祝新年快樂 🎉蕉氣勃勃 🎉越發越有 🎉永無乾塘 🎉日日有飯開 🎉餐餐食飽飽

    回覆刪除
  4. 新年快樂,身體健康。 英國的西人都好熟 12生肖,自己知自己個生肖,又識google ,我的朋友無煩過我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~~
      我同意網友講, 可能佢地想搵個話題啫, 不過年年都講呢D, 有D煩

      刪除
  5. 新年快樂!!
    啲運程網上有得睇。

    回覆刪除
  6. 年關難過年年過
    希望全世界疫情變0
    大家重新生活

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~~
      希望真係快D回復正常

      刪除
  7. 咁多最有良知係楊天命

    回覆刪除
  8. 新年快樂, 身體健康!
    呢2年d 大師好似少咗出來

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~~
      佢地而家好多野都未必敢講

      刪除