2021年2月9日 星期二

肉桂麵包 ~~ 湯種法

還未當上手殘女前, 我依《65°C 湯種麵包》的食譜做了肉桂麵包。

不得不提當天的烏龍事。 我依照食譜, 將第一次發酵完成的麵團, 擀成長方形, 灑上肉桂粉和細砂糖, 再將麵團捲起, 然後分割、造型, 逐一放在烤盤上, 待第二次發酵。 完成後, 開始收拾時, 我才赫然發現酒漬葡萄乾還在料理桌上。 😳😳  我只好將麵團逐一攤開, 放上葡萄乾, 再捲好、造型就是了。

幸好麵包的味道因而有所閃失, 而且很合我的口胃。 miam~ miam~ 

有興趣的話, 可以參考此食譜

 

22 則留言:

  1. 集中d啦,成日掛住大支票💳

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我無俾個攤開, 又捲番埋之後嘅枱面你睇嘛

      刪除
  3. 我依家好中意肉桂味,直情係愛上,飲咖啡都要落DD。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唔係啦, 係本來應該要放提子乾, 唔記得, 之後見到成碗係番度至醒起

      刪除
  5. 差點變了無“餡”麵包…
    但製成品好正啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係執野時見成碗係度至醒起, 好彩仲係二發

      刪除
  6. 祝妳
    金牛獻瑞
    新年快樂
    身體健康
    一切順利
    心想事成
    繼續煮多啲好嘢食

    回覆刪除