2021年2月1日 星期一

椰絲奶油包

椰絲奶油包

應該稱得上是港式經典麵包之一

我只在許多年前做過一次而已

食譜依然是來自某某會麵包班

奶油餡貨真價實

就是牛油和糖霜, 再加上雲呢拿香油

我已經減少了份量

專員吃過了

覺得不錯吃

只是餡料有點膩

於是我建議他將多餘的奶油餡抹去才吃

他卻不理會我

究竟他想點呢?   🙄


17 則留言:

  1. 即係食得唔好嘥,俾足面你啦

    回覆刪除
  2. 嘩!呢個我有成廿年冇食過。

    回覆刪除
  3. 小學時有段日子每日都食一個做茶點,最愛一啖lam落去啲奶油,如果我係專員,都唔會放過妳整嘅奶油呢,一定好味過外買多多聲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係我童年回憶, 我以前返學, 我老媽最鐘意買一個椰絲奶油包俾我, 但係我無印象我好鐘意食噃, 唔知點解佢會買 🤨

      刪除
  4. 呢個我真係要抹去奶油先食

    回覆刪除
  5. 我細時唔鍾意食奶油包面的椰絲。 依家會食。但又好多年好多年無食過了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前返學, 我老媽好鐘意買呢個俾我食, 但係我又無咩印象我係好鐘意食

      刪除
  6. 回覆
    1. 我真係估唔到火先生鐘意食呢個

      刪除