2021年2月15日 星期一

賀歲片??

偶然見到收費電視點播站有個新主題 《le cinéma fête la Chine》, 相信這是為了慶祝農曆新年吧, 於是我便看看有什麼「賀歲片」。 


基本上可以分為三大類: 國際巨星、狄仁傑和導演賈樟柯。 我對國際巨星近年的電影毫無興趣。 同時我已經看過了這兩齣狄仁傑電影, 實是看一次就夠了。 至於賈導演, 我看過他的《山河故人》及《江湖兒女》, 起初確是擔心那是高深的文藝片, 欠缺慧根的我會看得一頭霧水。  然而兩部電影並不如我想像中的艱深, 不過我不大喜歡《山河故人》澳洲那部分, 感覺不大真實。 

 

原來他們真的不懂啦。 農曆新年自然要開開心心, 大年初二晚上, 電影台卻在播《霸王別姬》,  看到劇情進入六十年代, 我便再看不下去了。

其實只要還我從前的港產賀歲片就是了。 現在再看《嚦咕嚦咕新年財》, 聽到那一句《越爛嘅牌越要俾心機打》, 又是另一番體會。

21 則留言:

  1. 我而家都係喜歡睇喜劇多啲

    回覆刪除
  2. 柴哇哇唔使用腦嘅先啱我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 不過柴娃娃得黎唔好太低B

      刪除
  3. 啲“家有囍事”好經典,過年最想睇,我試過某年年初一睇“梁祝”,比我奶奶鬧呢,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我屋企連個C字都唔可以講, 講左真係大件事 ^^

      刪除
  4. 我諗呢個時候,好多人都好想打麻雀,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 打麻雀都唔錯架, 聯誼之餘, 又可以用下腦

      刪除
  5. 仲有「人品好,牌品自然好」。。。

    賀歲片我最愛富貴逼人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最記得講佢地移民個集
      佢地一家想去超市, 問人超市係邊, 個人話3 blocks down, 佢地以為3個街口, 最後行到CC下

      刪除
  6. 越難的牌越要俾心機打

    就是我公司的現況

    回覆刪除
  7. 現在
    都好似沒有了賀歲片這回事…
    :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 個D咩咩報喜, 都已經唔係以前個回事啦

      刪除
  8. 山河故人睇完勁灰,但係事實
    仲有咩牌爛得過當下香港地

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕摸極都係爛牌, 不過點都唔好棄糊

      刪除
    2. 山河故人令人知道廣東歌當年嘅威力

      刪除
  9. 以賈樟柯作「賀歲」片也太乾了吧;「狄仁傑」系列也難看。仍是那句,港產片包括賀歲片的歲月俱往矣,近年的賀歲片如黃子華、阿旦,已是疲憊不堪,更別說那叫人嚴重倒胃的黃X藍...農曆年,在家看劇集,好過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家D賀歲片都已經唔係個回事啦, 另外個條formula又俾黃生玩到爛哂

      刪除
  10. 賈導演還是喜歡他的小武、二十四城記及天註定,山河故人也好,但部分劇情真的有點脫離現實。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只睇過佢個兩套, 當年老師話睇佢套站台, 都支持唔住 ^^

      刪除