2021年2月20日 星期六

小旋風

小鬼 Rouquin 這陣子對廁所非常著迷, 尤其是夜晚, 他會在廁所門邊守候, 間中會嘗試用爪撬開廁所門。 我們經過時, 他會喵喵叫, 要求開門。

剛開始時, 我試過開門讓他進去, 然後關門, 他會慌張, 速逃。 這招數已經不管用。 現在他一走進去, 便會周圍聞呀聞, 甚至躺在地上, 滾來滾去。 最後我們要出盡九牛二虎之力, 才可以把它弄出去。 

為什麼他會變成「小旋風」呢?   (愛看日劇的應該明白當中意思😁) 我們估計, 是因為我們最近換了清潔劑, 而且每天晚上都會使用, 當中的氣味吸引了 Rouquin。  或者過一陣子, 他習慣了, 就不會常常想著廁所啦。



16 則留言:

  1. 我B頭最愛漂白水
    迷到癲咗

    回覆刪除
  2. 老人精只識小旋風林志穎。

    回覆刪除
  3. 咁如果滴一滴清潔劑喺褲上,佢咪會全天候坐大脾囉😻

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位主子係唔鐘意坐大脾, 只要坐我地旁邊, 叫我地摸佢個頭, 佢就心滿意足

      刪除
  4. 我家奇哥都鍾意啱啱洗乾淨啲地布,佢鍾意啲洗衫水味

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係個個都唔同, 鐘意D味都唔同

      刪除
  5. 放塊防貓針板包佢唔會入

    回覆刪除
  6. 我以為佢要自己去廁所🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前有位主子真係會用人去個廁所架

      刪除
  7. 薄荷味清潔劑?
    貓草味...所以在厠所打轉...

    回覆刪除