2021年12月7日 星期二

保暖孖寶

這星期天氣又濕又冷, 太陽伯伯好像也休假了, 甚少露面。 以前我不明白為什麼面對天冷天陰, 有人會變得抑鬱, 現在終於明白了。   雖然我未至於患上冬天憂鬱症, 但是做事總是提不起勁。

為了對抗陰冷, 我又要出動我的保暖孖寶。 外出時必備暖手包。 晚上睡覺前要先準備暖水袋, 然後放在被窩裡,  靠近床尾。  當我一鑽進被窩, 雙腳便會暖和起來, 萬試萬靈。


 

16 則留言:

  1. 我有暖水袋但從未用過。

    回覆刪除
  2. 冬天出街,我會戴頸巾,然後再攝個小暖袋喺頸背黎保暖,手腳都會暖番啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 頸巾真係好緊要, 我怕遲D我要戴冷帽

      刪除
  3. 我會用頸巾、手套,我唔鍾意帶冷帽,所以買褸我一定要有帽

    回覆刪除
  4. 冬天睡覺時,
    我都要穿襪才可以讓脚暖起來!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實麻麻要着襪瞓覺架, 所以用暖手袋幫下手

      刪除
  5. 你果邊夏天又冇冷氣冬天都冇暖氣,超級環保

    回覆刪除
    回覆
    1. 係環保呀?定係責任?係窮呀! 😆😆

      刪除