2021年12月9日 星期四

中獎

每逢過節生日, 專員媽都會寄來刮刮卡。 本年度「聖誕刮刮卡」明顯早到了。

沒想到要到了年底, 我們的小運氣才到來。 雖然獎金只是10€而已, 我已開心了半天。


第一次中獎是在N年前去探望專員媽的時候, 有天大家外出逛街, 隨後喝咖啡時, 順道買了一張刮刮卡, 我居然中了獎, 還記得是獎金25€。

幾年前, 我收到專員媽寄來的刮刮卡, 也中了獎。 那次的獎金也是10€吧, 於是我拜託專員給我領獎。 最後他兩手空空回來。 原來此人沒有領現金, 而是自把自為, 另外換了刮刮卡, 結果就不言而喻啦。

 

  


23 則留言:

  1. 叫專員媽寄多啲畀你啦,似旺你呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寄錢俾佢, 再叫佢買完寄返俾我?

      刪除
    2. 係呀,雖然成本增加咗,但可能會中頭獎喎。諗得過㗎。

      刪除
  2. 我家主子都係好似專員咁,好在(?!)我一向無買。

    回覆刪除
  3. 都好吖
    1 is always better than 0

    回覆刪除
  4. 好多時中得少少,都係換過張再刮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔會換, 點都想有錢過手, 哈哈

      刪除
  5. 回覆
    1. 想 我都好想好似中咗頭獎
      有野唔洗做 老細又吹我唔漲
      日日等出糧 無乜野需要緊張
      就係咁嘅樣 乜都唔駛撈就至理想

      刪除
  6. 恭喜恭喜!你是走紅運的人。

    回覆刪除
  7. 仲要唔係金額
    而係lucky money 麻

    回覆刪除
  8. 有運喎,多少都開心嘅!🤩

    回覆刪除