2021年12月22日 星期三

花生醬

在這裡最常見的花生醬牌子是 Skippy,  自從見到當中的成份有棕櫚油,  我們便沒有再買啦, 同時亦開啟了我自製花生醬之路。

有天專員在超市發現了這樽來自英吉利的花生醬, 其最大賣點是有機、無糖和棕櫚油, 因此吸引了專員買來試試。 

剪綵如此重任自然由專員擔任。 為了隆重其事, 我特地做了港式班戟。 

一如以往, 我只喜歡牛油+花生醬的組合。 花生醬的確比 Skippy 更香滑, 花生味更香濃。

專員則最愛花生醬配香蕉, 看來比我吃的更邪惡。 

20 則留言:

  1. 我鐘意花生醬溝藍莓醬搽麵包

    回覆刪除
  2. 兩種食法我都like,最好加埋練奶或蜜糖,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講, 我即刻好想食法蘭西多士

      刪除
  3. 花生酱+香蕉,好正🤩🤩🤩

    回覆刪除
  4. 去有機舖頭買呢啲醬應該符合到你哋嘅要求。

    回覆刪除
  5. 我都愛花生醬。曾經買過無棕櫚油的,好難食。食過一排LIDL的,最近又買返 skippy。

    回覆刪除
  6. 好多有機牌子
    你自己磨咪得囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直都自己整架, 係有人話要試新野

      刪除
  7. 回覆
    1. 補祝聖誕快樂~~
      香蕉蛋糕, 香蕉pancakes, 我都鐘意

      刪除
  8. 祝大家聖誕及新年快樂,身體健康,生活愉快。

    回覆刪除