2021年12月5日 星期日

Tôt-fait aux pommes

友人送來了自家種蘋果。 不知道是不是心理作用, 即使友人的蘋果賣相欠佳, 總覺得來它們比自比市售的更香甜。


有了蘋果, 自然又想用來做甜點啦。我起初想來個隱形蘋果蛋糕, 可惜人懶無藥醫, 實在不想將蘋果逐一刨成薄片, 於是回歸基本步: 我的第一個蘋果蛋糕 Tôt-fait aux pommes


簡單又好味, 當下午茶點一流。


再看自己記下來的, 才知道對上一次做 Tôt-fait aux pommes,  已是一年多前的事了。  難道我真的是貪新忘舊?

15 則留言:

  1. 不是貪新忘舊
    而是舊夢重温

    回覆刪除
  2. 自己種係咁架,無農藥和防腐劑呀,所以外面唔靚。但新鮮真係好好食。

    回覆刪除
  3. 有時食物就是為了追求賣相,
    就添加了很多不健康的東西...
    或浪費不少好東西;
    所以香港也有人提出不厭棄“ugly food”!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有人話要生果靚, 其實要放唔少農藥

      刪除
  4. 好多醜嘅生果,瓜菜都係最有味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 就連自家養嘅雞生個D蛋, 都特別黃架, 有蛋味

      刪除
  5. 試過有長輩嫌我地屋企食嘅有機蘋果醜樣,教我地買啲立立令蘋果,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話過, 越靚嘅越多農藥, 立立令係因為有蠟?

      刪除
    2. Yes!所以我地都無啋佢,嘻嘻!

      刪除