2014年6月23日 星期一

〔蛋糕〕Tôt-fait aux pommes

Tôt-fait 解作速製糕點。 食譜來自家中某人的舊書, 是他還是小學生時買的, 絕對稱得上是古董書, 哈。 這 tôt-fait 吃起來比較輕盈, 因為沒有用上牛油, 而我也把糖的份量減少了。 原食譜用的牛奶份量不多, 麵糊做起來太稠, 我也把它的份量增加了。


材料:
低筋麵粉......150g
粟粉..............2 湯匙
糖................. 100g (原食譜是150g)
雞蛋..............2隻
泡打粉..........1 茶匙
牛奶..............4 湯匙 (原食譜是1湯匙)
蘋果..............3個
杏仁片..........適量

做法:
1. 把蛋加糖打至冒泡及淡黃色, 之後把麵粉、粟粉、泡打粉及牛奶加入, 拌勻。
2. 把蘋果削皮去核, 再切片。
3. 把麵糊的三分二倒進已塗上牛油的烤模, 再把蘋果片放在上面, 然後就把剩餘的麵糊倒在蘋果上方。 (第二層的麵糊不能完全把蘋果覆蓋, 那是正常的啦。)
4. 在麵糊最上方灑上糖, 再放入杏仁片。
5. 放入已預熱至 220C 的焗爐, 幾分鐘後, 調低至180C, 烤30分鐘。 (我家焗爐火力較大, 我只預熱至180C, 再調至160C, 20-25分鐘就完成。)

小筆記: 
1. 我試過把蛋黃跟糖先打好, 才混合蛋白, 蛋糕做起來幼細點。
2. 我喜歡蘋果跟肉桂粉的組合, 所以灑了點肉桂粉在蘋果片上。 
3. 脫模時要小心, 蛋糕底部有時會附在模子, 我想如用上烘焙紙, 會比較容易脫模。







18 則留言:

  1. 回覆
    1. 味道唔錯架, 鄰居退休太太聽到我話再整, 都暗示要encore架

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝多謝
      可能係我影相越來越得 lol

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個比起平時整嘅無咁膩, 不過蛋糕無唔會升起好多架
      杏仁加蘋果呢個組合, 我都 like

      刪除
  4. 呢個成品好靓呀. 你個cake有幾大呀(個模直徑)?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我鐘意整嘛, 不過之前成個禮拜都整過喇

      刪除
  6. 你成日整咁美味糕點引人架!我好肥架喇!

    回覆刪除
  7. 好吸引, 蘋果要不要先炒炒? 還以為你又加椰絲啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛炒架, 我淨係灑左D肉桂粉, 如果鐘意, 可以放少少糖
      又椰絲, 佢唔悶我都悶, 哈哈

      刪除
  8. 放假時都整下甜品先~好想食呀~

    回覆刪除