2014年6月29日 星期日

偽裝的日式蓋飯

眾所周知, 味醂是日式料理的必需品。 人家說, 可以用料理米酒加冰糖來替代。 我家既沒有料理米酒, 也沒有冰糖。 可是我很想吃薑汁豬肉呢, 那我就用白酒加糖來做吧。 正面看, 我靈活變通, 反過來, 就是馬馬虎虎, 得過且過, 但管它呢!

豬肉用了老抽、生抽、白酒、糖跟薑汁來調味, 煎好了就鋪在白飯上, 再配上紅洋蔥炒三色椒。 吃著不正宗的日式蓋飯時,很是滿足。

18 則留言:

  1. 沒有所謂正宗不正宗, 自己喜歡就可以

    回覆刪除
  2. only if you like + enjoy
    then everything goes fine

    回覆刪除
  3. 我度味醂/清酒好貴,我都係用唔同代替品咋

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 個味OK架, 不過有人嫌薑味太重喎

      刪除
  5. 我用過味醂,真係唔覺得有咩特別,中式煮法/調味更加適合啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地帶甜, 我老家源用醃肉係唔落糖

      刪除
  6. 回覆
    1. 唔係太似出街食個隻, 主要我落薑太兇狠, 不過個味我覺得OK架

      刪除
  7. 好味就得啦!食一碗仔飯就夠喇?

    回覆刪除
  8. 講起薑, 我鍾意食日本嘅紫薑呀.
    我有味醂呀, 味道普通, 帶甜咁囉, 無特別喎, 我唔會再買lu.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意食薑, 不過呢度D薑老過人瑞

      刪除