2014年6月15日 星期日

樂極生悲

前陣子, 新聞已報導過一個近期大紅的臉書專頁 A l’eau ou au resto (跳水還是請客), 那就是跳入水中, 把照片或片段放上網和專頁。 這專頁短時間已有七千多個粉絲。 有人透過臉書在朋友間互相挑戰, 整蠱作怪跳進水中。 當時我看了新聞中的片段時, 已跟J先生說, 他們不理三七二十一, 就跳進水中, 其實很危險。 不幸給我言中, 剛過去的星期四就有位十九歲男生就因而喪命。 據報導, 他想騎著單車跳入水中, 讓朋友拍片, 可是腳卻給單車扣著, 所以意外死亡。



建立這網頁的 Leroux 家庭只對這意外感到遺憾, 但不覺得他們要對這事件負責。 「厚多士」的我特意到那專頁一看, 網主已刪走了所有片段, 還說會於兩星期內把專頁關掉。

我一直都不明白為什麼有人可以完全不加思索, 就去做一件危害自己生命的事。 就如八號風球下, 走去玩衝浪, 更有爸媽帶著自己年幼子女去追風。 每次我看到類似的新聞報導, 都會火冒金星。

17 則留言:

  1. 唔係人人覺得生命誠可貴嘛,所以有人吸毒、自殘、飛車.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己對自己生命負責, 佢要亡命, 我地都未必勸到佢, 不過做父母嘅係咪唔應該帶埋D年幼子女去追風呢, 小朋友就話唔識啫

      刪除
  2. 只能歎一句, 為咗引人注意, 為咗呃like, 有人真係可以去到好盡, 呢d都係新興社交媒體的副作用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D咁嘅挑戰真係層出不窮, 唔知幾時又玩過第二樣去引人注意

      刪除
  3. 只要能引人注意,有啲人會不顧一切。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前已經有 Neknominate craze, 都出過事, 唔通只係想出下風頭, 就要搵命搏

      刪除
  4. 回覆
    1. 自己鐘意玩命就算啦, 仲要帶埋仔女一齊去追風個D, 我對佢地真係無話可說

      刪除
  5. 最近看到一則新聞,一個女孩又是玩這些挑戰組,把一盤剛煲滾的滾水潑向她的哥哥,結果她的兄長嚴重燙傷,性命垂危!

    回覆刪除
    回覆
    1. 年輕人更加有友儕壓力, 佢地係FB俾人點名, 又唔做, 或者會俾朋友笑, 所以佢地大多都會跟住做, 無諗後果

      刪除
  6. 回覆
    1. 我以前嘅教車cfu都咁講, 人越大膽越小

      刪除
  7. Hmm it seems like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess
    I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything.
    Do you have any points for rookie blog writers? I'd definitely appreciate it.


    Visit my web-site :: hk hotels

    回覆刪除
  8. 工商業發達後,人類重視價值多過意義,而價值由大眾評定,於是不自覺變成被肯定,而自我反省和自導能力漸漸失去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都好在意人地點睇自己, 其實過得自己過得人, 已經足夠

      刪除