2014年6月13日 星期五

大黃金寶與大黃派

J先生親自主理由朋友送來的大黃, 分別做了大黃蘋果金寶和大黃蘋果派。 我只有當小助理的份兒而已。

做了兩盤子的金寶, 給了一盤子鄰居, 接著有人就後悔不已, 因為不消兩天, 就吃光了。 金寶跟雲呢拿雪糕的配搭真是一級棒。



後來就做了大黃蘋果派, 他又用了椰奶來做, 我禁不住問:「究竟有什麼甜品, 你會不放椰子呢?」  比較之下, 我喜歡吃金寶多點呢,  對我而言, 這大黃派太甜啦。


自從由J媽媽家回來, 我都不敢與我的電子磅相見。 不用過磅, 我也知道自己發胖了, 看來又是時候吃得清淡一點啦。

11 則留言:

  1. 我唔信!我預料你好快又有新甜點上場!哈哈......

    回覆刪除
  2. 講真,外國的批呀,撻呀, 好好食, 又點忍得住口呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過唔係人人鐘意西洋甜點, 嫌佢地勁多牛油, 勁多糖, 蛋糕實一實, 我自己整都會跟食譜份量, 再打個八折, 嘻

      刪除
  3. 回覆
    1. 要抖抖先, 唔想刷新我磅數紀錄 =D

      刪除
  4. 做你鄰居都好,時時都有o野食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我D鄰居都對我地好好, 佢地有時都會俾D自家種嘅野我地架

      刪除
  5. 未食過大黃,味道似咩?
    遲D熱D,你日日食沙律菜時就會輕返

    回覆刪除
    回覆
    1. 大黃酸酸地, 要落好多糖至得呢
      希望承你貴言

      刪除
  6. 下次减糖嘛,不過會唔會有人唔鍾意?

    回覆刪除