2014年6月9日 星期一

青蛙腿

前幾天還在J媽媽家時,  我就第一次嚐到青蛙腿。 J媽媽家門前就是個池塘, 有天J先生忽然興起, 到那兒釣青蛙。 他不費吹灰之力, 就釣了好幾隻回來, 還當了大廚, 做了個蒜蓉牛油青蛙腿。



我初時都有點猶豫, 很怕它有寄生蟲, 不過看到他跟J媽媽吃得津津有味, 我也吃了一隻青蛙腿。 青蛙腿吃起來有點像雞肉, 然而我最愛吃的還是那個配料: 牛油蒜蓉, 嘻。  


18 則留言:

  1. i ate that when i was small
    i don't eat that when i have grown up

    回覆刪除
  2. 細個時亞媽好多時都煮. 大咗就覺得好恐怖,好似食人仔咁....

    回覆刪除
  3. 田雞煲仔飯好味呀!
    劏田雞好恐怖,你有冇見到?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 法國人被人叫 frogs, 有一說就係因為佢地食青蛙呢

      刪除
  5. 睇過劏田雞,衣家我唔食田雞喇!

    回覆刪除
  6. 我細個都有食田雞,依家反而唔敢食。我無見過老爺奶奶食田雞,反而兔仔多D,但。。。。我都係唔想食,特別係去超市見到光脫脫的兔仔。。。好恐怖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前無食過呢, 兔仔我都唔敢食, 雖然佢地個個都話好味

      刪除