2014年6月17日 星期二

舊片重溫 ~~ Interview with the Vampire

電影台播這二十年前的作品時, 我倆雖已熟悉劇情, 仍乖乖坐在電視機前從頭到尾再看一遍。 現在如要再找相同的演員陣容再拍另一電影, 應該很是困難吧。


此刻再看他們的演出, Tom Cruise 跟 Brad Pitt 的演技都不是很突出, 不過對當時的 Tom Cruise 來說, 應是個突破啦。 還有仍是個小女生的 Kirsten Dunst。 初看此片, 最深印象就是個成熟女子困在女孩身體的那份痛苦。

坦白說, 流行的 Twilight 系列, 我一集都沒看過, 即使它大熱, 我也提不起興趣。 當然新一代也未必有興趣看這二十年前的舊片, 甚至可能連片名也沒聽過呢。

16 則留言:

  1. 我淨係記得個名,劇情完全唔記得啦

    回覆刪除
  2. 我都鍾意Interview of a Vampire 呀! 當年小說原作者Ann Rice原先話佢好懷疑Tom Cruise可唔可以演得好Lestat, 點知佢竟然又好ok喎(少有地), 最後Anna Rice寫咗封信向佢致歉.

    另一部好鍾意既傳統vampire片係Bram Stroker's Dracula, 果陣既Winona Ryder真係無敵咁靚, Gary Oldman更加係殺死人! 首主題曲又好聽!

    Twilight睇過但對來講我無咩吸引力, 不過講到新派vampire片, 推介你睇Only Lovers Left Alive, 型格到震!

    回覆刪除
    回覆
    1. "bram stroker's dracula"直頭係哥普拉除《教父》和《現代啟示錄》外最優異之作。winona ryder在"beetlejuice"時已驚為天人,簡直是低調歌德美少女之神!

      "twilight"我倒睇足咁多集。始終對吸血鬼情有獨鍾,連青春爆谷吸血鬼亦唔例外,真係冇計。

      刪除
    2. 當年同學們口耳相傳勁讚嘅 Reality Bites, 我後來至知導演係 Ben Stiller.....
      Winona Ryder 當年話係玉女掌門人, 點知一次高賣, 真係可以令佢事業致命

      刪除
    3. Only Lovers Left Alive 原來香港會今年七月上, 譯做 永生情人, 個譯名真係娘到爆

      刪除
  3. 你好記性,我好多時有冇睇過都唔記得。

    回覆刪除
  4. 我都欣賞舊電影,電視劇,簡單細膩又有故事。

    回覆刪除
  5. 新一代(我)....真係唔知,Twilight 系列就有睇

    回覆刪除