2014年6月19日 星期四

瞭望台

少爺二號最近只有三餐時份才回來, 其餘時間都外出玩樂, 難為我之前還為他擔心不已。 少爺現在習慣黃昏時巡視領土, 以防外族入侵。


偶然發現二號間中走起路來, 前腿一拐一拐, 想帶他去看獸醫。 可是我們沒有他的文件, 獸醫或不受理, 幸好這情況沒再出現。因而 J先生提議去跟他前主人談一下, 看他們可不可以給我們那些文件。 誰知一講曹操曹操就到, 那家女主人駕車在我家門前經過, 跟我們碰個正著, 不過她立即別過了面, 裝作「時運高」。

看來要問他們拿文件不會是件易事啦。

25 則留言:

  1. 要有文件先有得睇獸醫架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家中某人係咁講, 我會試下搵下有無D可以幫流浪貓嘅獸醫

      刪除
  2. 她遺棄牠,尷尬?所以她扮時運高?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知佢點諗, 淨係知佢地同人講係二號自己離家出走, 而唔係佢地對佢唔好呀

      刪除
  3. 可唔可以同獸醫如實講返個情形,或者佢會肯通容呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會試下搵有無幫流浪貓嘅獸醫

      刪除
  4. 可能那家女主人吃醋,心裡暗罵你們奪她所愛呢!
    有些女子,自己得不到的也不要別人得到。
    不過這世界,禮多人不怪,施展一下我們中國人的「交際」手腕,跟那番邦女子溝通溝通,或者有「偈傾」呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔會估佢心諗乜野, 不過你提議都好好, 我地會試下

      刪除
  5. 我至憎恨那些寵物受了傷而置之不理的所謂主人。

    三年前,鄰居的狗女被闖入領域的大狗咬傷,很嚴重,無法站立,整晚發高燒,主人毫不理會,當冇事發生。隔天我們帶她去看獸醫,之後便慢慢好起來。主人唔該都冇聲,ok 這個其實並不重要,我只是想救狗。但自己的狗兒受了傷,居然可視而不見,實是人渣!

    這個主人,重要係信佛的;咩叫講一套做一套?有辦你睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D人仲話信佛?!
      而家隻狗女係咪仲係佢度? 呢D根本唔想照顧動物嘅人唔應該養寵物

      刪除
    2. 半年前一個黃昏,她躺在草坪上,走了。

      拯救事件後,她活了四年。

      不喜歡動物,當然不要緊。我不明白的是,如果不喜歡動物,為何又要養呢?

      刪除
  6. 那主人攪甚麼?meow meow 受傷都唔理?可以找保護動物協會幫助嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家佢無拐下拐下啦, 但為長遠計, 都要搵下, 幫佢打針諸類都要做

      刪除
  7. 係咪主人已經唔要佢喇?

    回覆刪除
  8. 話佢係流浪貓得唔得呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會試搵下幫流浪貓個D獸醫/組織

      刪除
  9. 回覆
    1. 就係咩都唔知, 又唔知有無打過針, 所以先至話想問佢地囉

      刪除
  10. 那家女主人有好多貓,唔至在二號?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲有另一隻架, 我家中某人覺得佢地鐘意小貓貓, 貓貓大左就唔點理, 如果真係嘅話, 唉.....

      刪除