2014年6月6日 星期五

今年第一燒

J 媽媽提議趁著天氣好, 來個 BBQ。 要 BBQ, 先要把新戰車砌好。


我常覺得西洋人的 BBQ 始終不及港式用燒烤叉來得有風味。 然而光天化日之下, 太陽高高照, 有專人負責在燒, 而我只躲在室內一角, 來個不勞而獲, 看著 D-Day 七十週年紀念活動的直播, 喝著啤酒, 吃著燒烤, 頓時覺得西洋人的 barbeque 都很不錯, 嘻。


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 終於返左啦, 一個惡夢既開始 T-T

      刪除
  2. BBQ under hot weather?
    要飲24味...

    回覆刪除
  3. 我們都剛剛在睇france 2直播的D-Day節目。。。BBQ,我跟你一樣在屋內等食,難得有人鍾意燒,我都唔介意

    回覆刪除
  4. WA~好正的BBQ~好想食串燒呀~~~

    回覆刪除
  5. 西洋人的 BBQ 始終不及港式用燒烤叉來得有風味>>>>>勁同意呀,仲冇香港咁多嘢食,好掛住燒墨魚丸呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港仲有好多人可以燒: 金菇, 紅腸, etc, 正過呢度好多

      刪除
  6. 回覆
    1. 西洋人都真係幾鐘意BBQ, 我D鄰居都係一家人得閒就燒

      刪除
  7. 突然好掛住d碳味. 搵日要燒碳

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子, 唔好諗唔開, 要燒碳呀, 嘻嘻

      刪除
  8. 都係成班人圍住燒,傾吓講吓至過癮

    回覆刪除
  9. 哈,你條友!別人勞動,你只收成 ~ 搞到我好鬼死羨慕呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔勞動唔得呢, 媽媽唔會放過佢呢, 嘻嘻

      刪除
  10. 我懷念在朋友家燒的鰻魚!yum...

    回覆刪除