2014年6月11日 星期三

除草後發現

兩天的壞天氣過去,太陽伯伯又再露面。天氣好,我們也終於下定決心把花園的雜草拔掉。把雜草除掉後,我看見我家的蕃茄已經結果了。 當然果實還沒有成熟,相信多等一個月就可以吃自家出品的蕃茄啦。



Blog 友稱為肉肉的多肉植物也長得挺飽滿呢。

16 則留言:

  1. 我都好想種嘢呀!不過一年後又要掉,好嘥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好浪費, 整D自家茄醬啦, 好多時都會用到

      刪除
  2. 係車厘茄還是蕃茄呢? 等著看你的收成.

    回覆刪除
  3. 肉肉我都有一棵,行山時掘架

    回覆刪除
  4. 我地今年種得遲,相信有排等先有得食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地比你地早DD, 應該快少少見成果

      刪除
  5. 回覆
    1. 我一定話家運好, 係我帶俾佢架, 嘻嘻

      刪除
  6. 棵肉肉好靚!紅紅地又似朵花。

    回覆刪除