2014年6月1日 星期日

馬鈴薯餅

到J媽媽家之前的重要任務就是要把冰箱內的東西清掉, 最終任務在出發前一天完成。 我們卻發現沒多材料來做午餐。 當天J先生又要趕及把小花園在離開前打理好, 所以也不想花時間出外用餐。 我就來個急就章, 做了馬鈴薯餅來當午餐。



今天早上看臉書, 鄰居說沒看到我的二號, 我很是擔心呢。 後來J先生收到了短訊, 鄰居說已給二號午餐, 我才放下心來。 不知道二號會不會也記掛著我呢?

18 則留言:

  1. 你快D返屋企啦
    貓頭狗頭會以為你唔要佢地架

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個一年一度既盛事維期一星期架, 我仲有幾日至可以返去呢

      刪除
  2. 二號食得落午餐,好明顯係冇事,你太掛住佢啦

    回覆刪除
  3. 本來我想話,趕時間就渌個公仔麵啦,不過唸番起你嗰啲麵係珍藏,唔輕易食咗佢。

    回覆刪除
  4. 我都會出門前清雪櫃,不想浪費食物

    回覆刪除
  5. 二號食左午餐,妳都要食野,如果妳瘦左返去,佢唔認得妳架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢度, 只會食得太飽, 瘦呢個字我同佢唔係好熟呢

      刪除
  6. 薯餅好靚仔喎!有咩餡架?
    如果二號有食嘢都唔洗太擔心,起碼有隔離餵,應該唔會有問題吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨係薯仔+洋蔥+蛋+麵粉, 鹽、黑胡椒調味咋
      鄰居留言話佢日日識返黎開餐, 我都無咁擔心 =D

      刪除