2014年5月31日 星期六

捨不得你

我現身處於距離我家六小時車程的地方: J媽媽家中。 這是一年一度的指定動作。 然而我最掛心的就是我家少爺二號。 我們本想把他也帶來, 不過怕他會對陌生環境恐懼, 就離家出走, 最後決定拜託鄰居照顧。

這少爺現在生活優遊, 閒時在外曬太陽, 在外闖蕩得累了就回家吃個夠, 睡個飽。 不曉得我們不在家的這段日子, 他會不會不習慣呢? 難道真的是「養貓一百歲, 長憂九十九」?





22 則留言:

  1. 你只離家幾日, 2號咁叻仔, 一定適應到

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家做慣少爺兵, 我驚佢唔慣呢

      刪除
  2. 我好明白妳,因為我每次去旅行,都好會掛住我兩隻仔

    回覆刪除
  3. 這心情,不愛動物的人此生都不會明白。

    回覆刪除
  4. 快些湊番個人仔,真正用心體會「養兒一百歲, 長憂九十九」吧!

    回覆刪除
  5. 唔使驚啦,貓好叻架,你又有好鄰居呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日初時鄰居話, 唔見佢, 我都不知幾擔心, 好在後來佢出現, 搵野食

      刪除
  6. 雖然有petsitter, 但我每次出門都心掛掛兩個兔地, 如果我哋事旦一個响度都好d, 但如果兩個一齊出門, Wooley真係會唔開心, 會食少咗嘢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我位少爺最鐘意自出自入, 係鄰居度就唔得啦, 希望佢生生性性啦

      刪除
  7. 你唔掛其他o個d?? 偏心喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗哥同我地一齊, 花姐已經搵左另一處好人家, 唔排除我地返黎, 二號唔再要我地啦

      刪除
  8. 日日都見住,當然會掛住啦

    回覆刪除
  9. 我到而家都未敢養寵物,係怕出門時點算,有時花草都會出事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 花草我地都搵人幫手淋水, 佢地唔會走左, 我怕二號唔慣, 會走左去呢

      刪除
  10. 最近兩次旅行, 一次回來, 奶醬多皮膚病, 上次回來, 牠的肚出了一片光秃秃的三角地帶, 不過每次回來, 牠都比前一次更黏我. 我快要再去旅行了, ,希望牠看開一點, 不要生病, 不過小別勝新婚, 相信牠更黏我. 希望你家貓貓也一樣思念你啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有朋友隻貓, 係佢旅行期間絕食, 淨飲水吊命, 唉

      刪除