2014年5月21日 星期三

齊來把蚊滅

天氣開始回暖, 住在鄉郊的我們近來遇到的問題, 就是在花園隨處飛的蒼蠅跟蚊子。

這幾天, 家中某人打理花園時, 成了蚊子的大餐。 那肥美的雙腿給蚊子叮了好幾個包包, 因此決定買了這太陽能滅蟲器一試。


我也希望它有效驅蟲啦, 其實我最怕還是牠們在我身邊飛過的高頻率, 刺耳得要命。

18 則留言:

  1. 最煩係瞓覺時聽到有蚊

    回覆刪除
    回覆
    1. VV聲, 聽到聲又見唔到, 攪到瞓唔到

      刪除
  2. 好彩我度無乜蚊,有蚊真係瞓唔到架

    回覆刪除
  3. did you try the citronelle bracelet or there is a plant that can keep mosquitoes away?

    回覆刪除
    回覆
    1. I tried the bracelet in HK... hm.... comme ci comme ca
      We will go to the garden centre to see...

      刪除
  4. 我都怕它們翁翁聲呀,所以要開蚊香瞓。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 最怕被佢咬係D腳趾縫, 慘過行刑

      刪除
  6. 太陽能滅蟲器,我大鄉里未見過添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢位大鄉里之前都無見過, 我都怕佢係達文西整嘅太陽能電筒咁呀, 哈哈

      刪除
  7. 其實rosemary都係可以驅蚊呀,太陽能滅蚊,但你張相好似好多雲,會唔會吸唔夠太陽光呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日天氣都係咁, 時有陽光, 時就落雨, 我地剪綵個日就天黑黑啦

      刪除