2014年5月15日 星期四

Isetta

有天看了個介紹經典老爺車的節目, 忽然想起以前看粵語長片時, 見過一輛車子, 車門放在車頭, 方向盤附在車門。 我跟J先生談起, 他一點頭緒也沒有, 幸好這世上有互聯網, 搜尋一下便行了。

原來這車款叫 Isetta, 起初是意大利  Iso SpA 在1953年推出。 BMW 在 1954年日內瓦的車展看到了這車款後, 再與 Isotherm 磋商, 買下了那設計, 再大量生產。 不過 Isotherm 同時把設計賣了給法國的 Velam 及巴西的 Romi。 然而受歡迎的還是BMW 的出品。

 
圖片來自網絡

現在想收藏這 Isetta 絕不便宜, 維修保養也會花費不少。 我跟 J先生說, 假如我中了彩票, 我便買一輛 Isetta, 在路上行走著, 很有型格。 他卻立刻搖頭說不。 原因是, 這小車子坐不下我倆。 @@

我找到了粵語長片中的 Isetta

https://www.youtube.com/watch?v=Q_qzamtZuRQ

當年的廣告 (德語)

 
Top Gear 中的 Isetta

 


 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 幾廿年前既車款, 開到三波都係60架咋

      刪除
  2. 回覆
    1. 話好慳油, 不過對而家D人黎講, 係龜速

      刪除
  3. 我家王子也會「立刻搖頭說不」。 佢話會坐到pat pat痛喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款車我唔知,但係佢話好記得小時候,由德國揸去克羅地亞,呢啲車坐得佢好唔舒服喎

      刪除
  4. 我家某人就會話坐咗落去起唔到身嘞。

    回覆刪除
  5. Isetta 細細粒好得意,貴唔貴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見二手網站, 最低開價都萬一歐, 唔平呢

      刪除