2014年5月9日 星期五

新玩具 ~~ 煮蛋器

這微波煮蛋器面世了有好一段日子。 要不是超市在做特價, 我不會把它買下來。


參考了附上的食譜, 放了點忌廉跟碎芝士在煮蛋器底部, 再加入雞蛋, 接著再放了點黑胡椒跟香草。 然後我放進微波爐, 開中火煮一分鐘。 那蛋比我預期中熟了點, 味道還不賴。 


這玩具短期內將會繼續在我家廚房出現。

14 則留言:

  1. 我有兩個, 是有次購物送的贈品, 從未用過, 原來咁用嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 以防萬一, 有人提議係蛋黃刺幾下, 先至攞去叮

      刪除
  2. 回覆
    1. 我好鐘意食白烚蛋, 近年唔敢食蛋黃

      刪除
  3. 個煮蛋器同平時d微波爐膠兜有乜分別架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個球體, 另一個係柱體, 我答唔答到你呢? 嘻嘻

      刪除
  4. 自已煮好啲,盡量唔好用微波爐喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有時唔想開火淨煮一隻蛋俾自己, 所以想買黎試下

      刪除
  5. 個樣好得意!!是silicon的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我搵番個盒睇下先, 望落唔似呢

      刪除
  6. 一分鐘就有得食,好快喎~~下次可能50秒就剛剛好~

    回覆刪除