2014年5月7日 星期三

Porc au caramel 焦糖豬肉

Porc au caramel (Thit Kho Tau) 中文譯作焦糖豬肉, 是這裡常見的越式家常菜, 我在香港的越南餐廳卻從沒見過。

這道菜是用了焦糖醬汁來燜豬肉, 吃起來鹹中帶甜, 下飯一流。 做法各師各法, 有人喜歡用五花肉來做, 我們就用了豬排。

先把豬肉切成塊狀, 洋蔥(又或是蔥)切丁, 及用糖跟水來做焦糖。 然後把豬肉跟洋蔥炒香, 便加入魚露、焦糖, 再用糖跟老抽調味, 接著倒進水來燜約一小時, 不時要攪動一下。 到差不多完成時, 就可以放點薑末, 再多煮大約五分鐘便可。有人會在這時把熟蛋放進去。  我們愛同時放點辣椒來加添點辣味。



另一做法, 就是做了焦糖後, 便直接把豬肉放進去一起煮, 再加入調味來燜。 至於那個做法較好?  我總認為那個做法最合自己口味的, 就是最好的作法。

14 則留言:

  1. i have never tried this before even though at Vietnam restaurants

    回覆刪除
  2. 我搵咗個video. 搵日試試.

    回覆刪除
  3. 呢個越式家常菜我以前常吃架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢度先知有呢家野, 好多佢地家常野係香港都無見過

      刪除
  4. 可能是很傳統的越式家常菜,所以餐廳沒有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就好似係中國餐館唔會食到媽媽常整既肉餅, 蕃茄蛋

      刪除
  5. 食親越南餐梗係想食生牛河,好少叫餸食飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係香港都係, 仲要多數係食午市套餐(粉+飲品), 我都係係呢度開始發現

      刪除
  6. 呢個好似好好味,要試下先得!多謝介紹!

    回覆刪除